fredag ^

äntligen fredag :D
såå skönt me helg :P

ska träffa älsklingen senare ^
sen kanske han ska sova här :D


imorron ska jag ner till stan, de är olika gymnasieskolor som ska tälva
 mot varandra i massa olika grenar :P
sen ska jag, crille och robin hyra film, köpa mängder med godis och sen ska vi sova över typ ^
sara ska kanske också vara med då :D


på söndag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vara med älskligen iaf ^
han är fri från hockeyn i helgen, så jag kan va me han hela helgen :D
jag ska troligtvis köra cross på söndag, om jag får ^



~} mina favoriter {~

christoffer, emelie, robin, sara,
johanna, linda, tezz, cassandra.
jag älskar er!

(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

Email:

Skriv din blogg: (om du har någon)

Vad har du på hjärtat?

Trackback