vecka 44 ^^

v.44 LOV :D


veckan har varit så fucking jävla bra :D

har varit me min älskling typ hela lovet :P

har sovit över, kollat skräckfilmer och bara haft de mysigt.

dagnarna med dig älskling, de är dom bästa.

när jag är tillsammans med dig så mår jag som bäst och allt är bara så perfekt(v)

med dig känner jag mig så trygg och jag vill inte vara med någon annan än dig.

vi är som gjorda för varandra.

vi gillar och ogillar typ samma saker :P

vi är lika på alla sätt och vis ^^

you are the one and only for me <3

jag älskar dig av hela mitt hjärta christoffer

(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)




Robin, bästavän(v)

finns ingen bättre killkompis än dig.

litar på dig till 100% och jag kan snacka me dig om typ allt :D

och våran sjuka humor xD haha

uppochnergubbarna t,ex.

(L)




Sara, denbästaavdomalla(v)

du finns alltid vid min sida när jag behöver dig, precis så som jag finns här för dig.

vi har varit vänner 10 år nu fan.

de är sjukt länge ^^ du är den som vet allt om mig, varenda liten detalj.

precis så som jag vet allt om dig ^,

jag älskar dig gumman <33



;ni är speciella. (v)

. emelie . tess . cassie .

. linda . johanna . erica .
ni behövs. (v)


jagälskardig<3




idag då ^^ 
heron city me klassen xD haha.
vilka pajaser vi va på busse och tåget, eller hur girls? xD
orkar inte skriva så mkt om de nu, men jag lovar att skriva mer imorron :)
natti natti folks ^, 
sweet dreams xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

Email:

Skriv din blogg: (om du har någon)

Vad har du på hjärtat?

Trackback