torsdag. födelsedag^,

idag är de då den 23 november, och jag fyller år! =)
16 år och allt. :D
får börja övningsköra nu, jippie^,


men idag då, ska berätta vad som hände^^


först så va de så APU (:
rowligt.
på första rasten när jag och sara skulle leka "under hökens vingar kom" med kidsen så kom alla i min klass på att jag fyller år idag så alla sprang fram till mig och kramade mig och skrek; GRATTIS!!! :D
haha, så söööta asså :D
sen så jobbade jag och sara övertid idag ;)  hah :D
vi skulle sluta 13.20 , men då så sa vi; vi gör klart våra Julgranar(som ska bli julkalendrar) så vi började klippa ut händer från dom gröna papprerna.
och sen så började jag sätta upp på min gran så den blev klar, och då hade sara fått kramp i hela händerna av allt klippande, för hon behövde typ dubbelt så många händer som jag xD haha
sen gick vi in i hennes klassrum och så hjälpte jag henne me de sista.
vi gick hem kl. 15.00 Overtime! xD
1½ timme c.a :P hah.
sen så stack vi hem, då mötte vi crille och robin på vägen ^,
på fiddyn =)
crille skulle skjutsa robin till parkeringen vid IP :P
sen så åkte han breve mig och sara, sen gick ju sara åt sitt håll och då åkte crille me mig :P
och när vi kom till berget så sa crille; vill du ha skjuts? ;)
jag ba; men de är ju inte så lång bit kvar hem ju :P
han ba; men hoppa upp :D
så gjode jag de xD haha.
sen så va han ute och körde lite, robban kollade på och jag och jennifer började göra i ordning smeten till kladdkakan =) haha.
sen så kom robban och crille in och hjälpte till :D
sen så vid kvart i 6 så kom sara hit :D
och robin kom vid halv 7 ^^
aina vid halv 7 också.
och morfar kom typ kvart i 7 ^^
och crille va ju hos mig typ hela tiden :D
sen så innan alla kom så öppnade jag faktistk crilles present :D
de va en sån där söt, mjuk, gowsig hund från Guldfynd :D
och i den så va en sån där nyckelring med ett C som jag ville ha :D:D:D
sen så av sara så fick jag ett diadem och en parfym som påminnde mig om lukten från sommaren :D
av robin fick jag 256 MB  musik :D
av familjen fick jag ett jättesött påslakanset, en tavla av jennifer, vita jeans(som jag verkligen hade önskat mig :D)  , 3 diadem varav ett svart med mönster på, ett i silver och ett i guld :D och så fick jag 2 tröjor som är såå sköna och snygga :D:D
sen så när vi skulle fika så började man ju med en bit kladdkaka med grädde, MUMMMMS :D
sen när man skulle hugga in på tårtan så orkade man inte mer än en halv liten bit xD sen va de totalstopp xD
sen så gick vi upp :P
vi satt vid min fina data och lyssnade på musik och så :D
sen så kom linkan, ekis och ante xD hahha.
sen stack dom efter en stund.
då gick vi ut och så gick vi med sara hem xD för hon ville inte gå själv ;D
sen så gick vi tillbaka till mig, sen skulle crille hem ;/ 
sen satt och och robin framför tv:n tills han skulle dra xD

"din morfar äger ^^"   xD
"Vi har hjärtproblem, båda två"   xD
robin är bara för sjukt rolig :D


crille, jag har verkligne insett hur jälva mkt du betyder för mig.
du är den enda för mig.
jag älskar dig mer än allt annat älskling
(L)(L)(L)(L)(L)(L)((L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)


mina girls från skolan, ni vet vilka ni är, jag saknar ihjäl mig på er snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

Email:

Skriv din blogg: (om du har någon)

Vad har du på hjärtat?

Trackback