freedag ^,

helt sjukt dag asså xD

först så kom vi till skolan, hade en lektion.

sen fick vi gå tidigare och käka sen skulle vi ju till bollhallen och bowla :D

och då hade vi typ 2 timmar kvar innan vi skulle samlas så jag, sara, emelie, tezz och erica stack ner på stan ^,

vi gick till H&M och provade kläder, haha, va kul vi hade asså xD

jag och tezz va i ett provrum, vi provade först varsin svart jävla klänning
som vi inte fattade hur vi skulle sätta på oss xD

sen tillslut fick vi på oss den :P hah

sen va de nån svart/lila randig typ klänning(?) haha xD

dom va ju såååå snygga xD hahahah.

sen va de dax att sticka till bussen och när vi kommer upp till bollhallen så är inte cassie, linda och johanna där xD

som hade virrat bort sig nånstans i saltskog x) haha.

dom kom tillslut och då började vi spela :D

sen när vi hade spelat klart så åkte vi hem ^^

sen tog man de lungt och käkade sen va de bio :D

jag, crille, robin, tezz och sara tog halv 6 bussen till stan ^,

där mötte vi cassie så hämtade vi ut biljetterna till borat ^.

sen gick vi till donken och satt där.

sen va de nån som cassie kände som satt bakom oss och så berättade hon en sak för mig och när jag skulle viska de till sara och tezz så började vi bara skratta xD

jag och sara kunde inte sluta så tårarna rann som värsta vattenfallet xD

och sen började även tezz och cassie skratta x) men crille och robin fattade ingenting x)

sen så började vi gå mot H&M, och jag kunde inte sluta skratta xD

så jag bara gick runt och skrattade och så gjorde alla krokben på mig så jag höll på att ramla xD

och så va de nåra som gick breve oss som sa; är hon full eller ? xD

och då skrattade jag bara ännu mera XD

sen när vi kom till H&M så hade vi så sjukt roligt x) hahaha.

vi gick runt hela äffaren och tog fram dom fulaste kläderna vi kunde hitta xD

och robin och crille höll också på, även fast de va tjejkläder xD

robin tog fram ett grönt linne och en svart/grön kort kjol och sa; de här är verkligen min färg! :)
och snacka om att vi skrattade xD

och crille tog fram en kort kort jeans kjol och sa; ååh, den här va väll snygg ? :) ännu mera skrattande xD

folk trodde säkert att crille och robin va värsta bögarna och att vi andra va helt dumma i huvet XD hahahahah.

efter de så va de dax att gå till bion ^

filmen hette då Borat, en helt sjuk film xD haha.
jag satt mellan crille och robin och tjejerna satt på andra sidan robin :P

asså helt sjuk film XD ahah. ni måste bara se den x)




Cassie, Crille, Tezz, Robin och Sara, de här måste vi göra om igen :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

Email:

Skriv din blogg: (om du har någon)

Vad har du på hjärtat?

Trackback